I'm such a "nutshell" person

Jeg finner ting jeg liker, og jeg elsker dem. Av hele mitt hjerte. De som kjenner meg godt er svært klar over dette. Det er bare meg, i et nøtteskall. Jeg sitter på flyet på vei til New York, og jeg drikker pepermyntete, har på meg rød og hvitstipete ullsokker og lytter intenst hvis jeg hører noen som snakker amerikansk rundt meg. Nøtteskall. Med meg som håndbagasje har jeg den lille rød fjellreven sekken min, stappet full av alt jeg har planer om å få gjordt på denne 8 og en halvtimers flyturen. Jeg ville ta med meg tre bøker og to blader, men måtte jekke meg selv ned til to bøker og étt blad. Ambisiøs skjel. Jeg får selvfølgelig ikke lest eller gjordt halvparten av det jeg hadde tenkt til. Nøtteskall. La meg konkludere med at hva du liker legger seg som noe ekstra på personen du er. Man kan rett og slett få vite litt om en person ved å se hva de går kledd i og hva de drikker og spiser. Litt seriotypisk, jeg ser den, men allikevel ligger det noe der. Han ved siden av har drukket en øl, og en liten rødvin. Han er nordmann, så da har han vel lov? Han sitter å smiler av filmen han ser på og svever vel på en litt annen sky enn den vi alle vi andre på flyet befinner oss på. Kanskje den er rosa. Hva vet jeg?
( te+bok ;) ) 

Akuratt nå flyr vi over Island, og dette innlegget blir vel ikke postet før jeg er godt installert i leiligheten til mammas (og mine, men hovedsakelig mammas) venner. Da kommer vi ikke lenger til å være et sted over Island, men jeg skriver det likevel så dere vet hvor jeg befinner meg når disse ordene blir laget på mobilskjermen min. Jeg gleder meg veldig til å komme frem. Jeg gleder meg veldig til denne uken. En ting jeg gleder meg mest til, er å handle mat. I en vanlig (gigantisk) matbutikk. Mat er gøy. Utvalg er gøy. Amerika er alltid ekstremt gøy. Hoho. 
Snakkes 😄 

Kommentarer

Populære innlegg