sol

Jeg og T går tur idag. Oh, the love I have for this person. Det blir ikke en så veldig lang tur, men det er fint uansett og jeg slipper å tenke over hvordan jeg sitter og at jeg vrir på meg veldig mye når jeg er rastløs. At jeg er inne i en selvbevisst boble. Ute er det sol. Og kaldt. Og snø. Jeg har kledd meg for vår. Fantastisk. Takk, joggesko.
Vi snakker litt om alt, litt om henne, litt om hvor vi skal og til slutt litt om meg, noe som jeg egentlig er ganske dårlig på å snakke om idag. Vi snakker om at jeg føler meg splittet. Ambivalent. "Ei litta identitetskrise" må til når du snart fyller 22. Hehe. Men det er jo egentlig ikke alderen som er det store. Et nytt problem har dukket opp, og jeg tror jeg vil snakke om det, men jeg tørr ikke helt. Jeg er redd for å dytte T bort, men merker at jeg kanskje gjør det enda mer hvis jeg bare er stressa og ikke snakker. Og dessuten, forteller jeg stadig meg selv at det ikke er ett problem. Men det er jo det. Vi vet det jo begge to.

Jeg går rett inn på badet etter timen. Jeg setter meg på gulvet og gråter. Det lager ikke noe lyd, tårene bare renner og renner. Jeg vil i hvert fall ikke gå ut herfra nå. Dette lille rommet er trygt. Men selvfølgelig må jeg ut. Ut i solen. Solen som skriker at nå er det på tide å VÅKNE OPP. Slutt å vær så inne i deg selv. Ensom. 

22. Snart. Om én uke. Jeg syns det er skummelt. DET også. Skal bare forberede meg selv mentalt hele uken og danse til 22 av Taylor Swift. Masse. 



I kveld planlegger jeg å møte vennene mine. For første gang på lenge. Føler jeg har levd litt inne i en kokong de siste ukene. Men nå er det på tide å komme seg opp og ut og klemme gode venner. Men først må jeg spise.
WAKE THE FUCK UP, GET THE FUCK OUT.

Planlegger at vi skal se ut som dette:


Og jeg bare:


Hehehe. Neida. Joda. Neida ;);) 

Håper alle har hatt en fin uke, og en klapp på skulderen til meg selv som har klart å oppdatere innen ett halvt år!!!



Se hvem som kom på besøk i sengen??!! Klem fra oss ❤️❤️❤️❤️ syns forresten jeg begynner å likne mer og mer på en kost med dette håret.. hoho

Kommentarer

Populære innlegg