Air balloons and crashes in trees

Jeg liker meg selv best tidlig på en varm sommermorgen, mens huset fortsatt er stille.
Jeg liker meg selv best når jeg er litt full, og det føles ut som om jeg kan gjøre hva som helst.
Jeg liker meg selv best når jeg ler med andre så jeg gråter, så det gjør vondt i magen, så jeg ikke får puste.
Jeg liker meg selv best når det føles ut som om jeg er en ordentlig person, som gjør viktige ting. Lese ferdig en tjukk bok. Faktisk gjøre leksene mine. Spise sunt. Se intellektuelle filmer.
Jeg liker meg selv best når jeg er ekte.


La meg si det som det er. Jeg ser ikke på meg selv slik som jeg ser på andre. For meg selv er jeg spesiell, men også ingen. Jeg fortjener alt, men samtidig ikke noe. For jeg er ikke annerledes, bare spesiell for meg slev. 

I like deep kisses and I can't lie. Spørr meg om hva som helst, jeg lyver ikke. Selvfølgelig kan du ikke vite om jeg lyver eller ikke. Jeg lyver ikke.

Greit nok at du fikk en oppvåkning, men ikke sitt og snakk om det på fest når du er 17 og midt opp i identitetskrisen din. Det er merkelig, andre syns det er merkelig. Du hadde en så sterk følelse. Du er bølgene på havet i samtalen din, mens vi er vannet som blir skyldt innover land. Det gjør folk ukomfortable. Jeg ble med på samtalen, og du burde egentlig ikke bry deg om det er merkelig eller ikke. Du mistet meg når du kalte meg "vanlig". Ordet gir meg forbrenninger og sure oppstøt.

Lysene jeg har rundt sengen lar meg tenkte at jeg lever i ett eventyr. 
Canadieren som ikke svarer er ikke mitt ansvar.
Mennesker som tror de har makt er ikke mitt ansvar. De kan godt tro det, men makt er noe vi alle har, vil du bruke den må du få respekt.
Jeg gleder meg til sommeren, så jeg kan like meg selv på tidlige sommermorgner.


Talk soon. 


Kommentarer

Populære innlegg